Digitalisaatio on hajottanut markkinoinnin pieniksi puroiksi, joista taas kasvaa suuri joki – kun purot pannaan virtaamaan samaan suuntaan. Tele Finlandin asiakasviestinnän puroista vastaa Työmaa. Yhteistyö on syventynyt erityisesti tämän vuoden aikana – Työmaan tuottamia sisältöjä hyödynnetään sekä Tele Finlandin painetuissa että sähköisissä kanavissa, sosiaalisissa medioissa ja asiakaskirjeissä. Useita kanavia hyödyntävä kohdennettu viestintä on paras tapa varmistaa viestien oikea-aikainen perillemeno. Yksi digitalisaation erityispiirre on, että tunnin vanha viesti voi olla liian vanha.
Työmaalaiset ovat joustavia ja idearikkaita yhteistyökumppaneita, kehuu Tele Finlandin johtaja Sonja Pihlaja. ”He tarttuvat toimeen, ja selvittävät asioita kiitettävän oma-aloitteisesti ja proaktiivisesti. Hienoa on myös, että työmaalaiset osaavat parhaan ratkaisun löytämiseksi tarvittaessa myös kyseenalaistaa”.
Julkaistu 14.8.2016
Kuvassa Helsingin Työmaan toimisto